6 نکته برای کمک به تبلیغ کنندگان برای موفقیت در کمپین های تبلیغاتی خود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 145
نویسنده : websazaan

امروزه شرکت‌ها گزینه‌های زیادی برای ابزارهای تبلیغاتی در اختیار دارند، به گزارش مجله «ترندهای کسب‌وکار کوچک»، این شرکت‌ها می‌توانند از طریق سایت‌های شبکه‌های اجتماعی یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو و یا با پرداخت پول به افراد تأثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ محصولات خود، تبلیغ کنند. و خدمات آن

 

اگرچه تنوع ابزارهای تبلیغاتی مزیتی برای شرکت ها محسوب می شود، اما ممکن است آنها را سردرگم کند و نتوانند تعیین کنند که چگونه از ابزارهای تبلیغاتی در دسترس خود بهره مند شوند.

1- از تبلیغات خارجی در سایت های شبکه های اجتماعی بهره ببرید


- سایت های شبکه های اجتماعی همه چیز را تحت تأثیر قرار می دهند، حتی اشکال تبلیغاتی قدیمی مانند بیلبوردها و بنرهای فضای باز.

- اگر شرکت ها بتوانند تبلیغات مناسبی را برای به اشتراک گذاشتن در رسانه های اجتماعی طراحی کنند، این امر کمک می کند که تبلیغات به نسبت بیشتری از مخاطبان برسد.

2- از کلیشه ها دوری کنید


تحقیقات اخیر نشان داده است که اگرچه برندها معتقد نیستند که تبلیغات آنها شامل کلیشه‌ها می‌شود، اما بسیاری از مصرف‌کنندگان برعکس این کار را انجام می‌دهند، بنابراین برای برندها مهم است که از کلیشه‌های تبلیغاتی خود به شیوه‌ای که با عصر مدرن خارج است اجتناب کنند.

3- استفاده از تصاویر در سرویس تبلیغات محلی گوگل


- این سرویس به برقراری ارتباط با مشتریان نزدیک به شرکت کمک می کند، سال گذشته گوگل قابلیت قرار دادن تصاویر را در این سرویس اضافه کرد که به کاربران کمک می کند تا از تصاویر برای استفاده بهینه از تبلیغات و افزایش جذب مشتری استفاده کنند.

4- کمپین تبلیغاتی متوالی از طریق «فیسبوک»


- با انجام یک کمپین توالی تبلیغات فیس بوک، که شامل نمایش تبلیغات یا ارائه اطلاعات به عموم مردم به ترتیب خاصی است، مشتریان بیشتری به دست آورد.


به عنوان مثال، شرکت ممکن است با نشان دادن یک تبلیغ که شروع یک داستان را نشان می دهد، شروع کند، سپس تبلیغات اضافی را نمایش دهد که داستان را با ترتیب خاصی ادامه می دهد، به طوری که مخاطب آگهی شماره یک را قبل از تبلیغ دوم و سوم ببیند. به زودی.

از این نوع تبلیغات زمانی می توان استفاده کرد که می خواهید به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشید و با آنها تعامل داشته باشید یا زمانی که می خواهید داستانی در مورد برند بگویید.

5- بازاریابی وابسته


- شرکت ها می توانند در ازای دریافت پورسانت بر اساس عملکرد یا دستیابی به هدف مورد نظر مانند تکمیل فرآیند فروش یا ثبت نام و ثبت نام در سایت و سایر رویه هایی که به شرکت ها پاداش می دهد به بازاریاب هایی متوسل شوند که محصولات و خدمات خود را در وب سایت خود تبلیغ می کنند. با کمیسیون در ازای دستیابی به آنها.

6- دانستن دلایل عدم موفقیت تبلیغات اینترنتی


نظارت مداوم بر نتایج کمپین های تبلیغاتی آنلاین برای شرکت ها بسیار مهم است، اگر شرکت متوجه شد که این کمپین ها به نتایج مطلوبی دست پیدا نکرده اند، باید دلایل پشت آن را درک کند.

- دلایل زیادی در عدم موفقیت تبلیغات آنلاین وجود دارد، از جمله عدم دسترسی تبلیغات به مخاطب هدف کمپین و یا عدم وجود تبلیغات برای جذب مخاطبان شبکه های اجتماعی برای ورود به وب سایت شرکت و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن. پیشنهاد می کند، یا اینکه شرکت زمان بندی بدی را برای نمایش تبلیغات خود انتخاب کرده است، یا از ابزارهای تحلیلی برای نظارت بر بازدیدها و نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ ها استفاده نمی کند.

7- در صورت شکست کمپین های بازاریابی از طرح های جایگزین پیروی کنید


همه کمپین های بازاریابی به نتایجی که شرکت متصور است نمی رسند، بنابراین، برای شرکت مهم است که در صورت شکست کمپین های بازاریابی، برنامه های جایگزینی را برای اجرای آنها ایجاد کند که شامل موارد زیر است:


- در ابتدا، ممکن است کارآفرین نیاز داشته باشد که کمپین بازاریابی خود را مدتی قبل از اینکه آن را یک کمپین شکست خورده ارزیابی کند، بدهد، ممکن است پس از مدتی کمپین شروع به دستیابی به نتایج مطلوب کند.

مهم است که در کمپین چند ایده جدید و نوآورانه گنجانده شود تا مخاطب احساس کند که شرکت چیزی متفاوت ارائه می دهد.

می توان با هدیه دادن به مشتریان، آنها را جذب کرد و کمپین های تبلیغاتی را بر روی کالاهایی متمرکز نکرد که فقط قابل خرید هستند.

- ممکن است کمپین های قبلی به دلیل مطالعه نکردن مخاطبان هدف و ندانستن خواسته های این مخاطب شکست خورده باشند، بنابراین مطالعه مخاطبان هدف و نیازهای آنها برای هدف قرار دادن تبلیغات برای آنها اهمیت دارد.

این شرکت ممکن است نیاز به اتخاذ یک استراتژی جدید مانند هدف قرار دادن مشتریان آفلاین از طریق تبلیغات روزنامه یا تبلیغات بنری داشته باشد.



:: برچسب‌ها: تبلیغات در کرج , مشاوره تبلیغاتی در کرج ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: